Stowarzyszenie Kulturalno-Turystyczne „SEKSTANT” |
![]() |
Uczestnicy Rajdu wędrować będą wytyczonymi szlakami pieszymi ziemi suwalskiej
w dniach 12 - 18 maja 2013 roku.
Dla uczestników przewidziano 5 tras rajdowych pieszych oraz spływ kajakowy po jeziorze Wigry.
Uroczyste zakończenie Rajdu odbędzie się w dniu 17 maja 2013 roku o godz. 19:00.
W Rajdzie mogą brać udział drużyny złożone z pracowników przemysłu energetycznego, członkowie ich rodzin oraz pojedyncze osoby, które zgłoszą swój udział i spełnią warunki podane w dalszej części regulaminu.
Kierownikiem drużyny powinien być doświadczony turysta.
Dzieci i młodzież do lat 18 mogą uczestniczyć w Rajdzie pod opieką rodziców lub odpowiedzialnych za nie osób dorosłych.
W związku z ograniczoną ilością miejsc Kierownictwo Rajdu zastrzega sobie prawo zwrotu zgłoszenia w przypadku braku miejsc.
Ubiór i obuwie dostosowane do turystyki pieszej oraz zmiennych warunków atmosferycznych,
Dowód tożsamości,
Zapas wysokokalorycznej żywności i napojów na czas przemarszu.
Każda drużyna powinna posiadać:Apteczkę pierwszej pomocy,
Mapę turystyczną terenu.
Zgłoszenia drużyn na Rajd należy nadesłać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 01.03.2013 roku na adres Stowarzyszenia, zamieszczony poniżej:
Elżbieta Mroczek
PGNiG Termika S.A.
ul. Modlińska 15
03-216 Warszawa
elzbieta.mroczek@termika.pgnig.pl
Po w/w terminie zgłoszenie może być przyjęte po sprawdzeniu możliwości w miejscu zakwaterowania uczestników.
Zgłoszenia uczestnictwa należy dokonywać listownie (dopuszczalny skan dokumentu przesłany w formie elektronicznej) na „Karcie Zgłoszenia” załączonej do niniejszego Regulaminu.
Zgłaszający przesyła wypełnioną dokładnie i czytelnie kartę zgłoszenia na podany adres, umieszczając na pierwszym miejscu kierownika drużyny.
Do karty zgłoszenia musi być dołączony dowód wpłaty wpisowego (kserokopia lub kopia) za uczestnictwo w Rajdzie.
Potwierdzenie uczestnictwa drużyny można przesłać pocztą elektroniczną na adres e-mail: elzbieta.mroczek@termika.pgnig.pl lub rodwar@op.pl
Wpłaty dokonuje zgłaszający drużynę z zaznaczeniem jednostki organizacyjnej na konto bankowe:
Stowarzyszenie Kulturalno-Turystyczne „Sekstant”.
ul. Chełmżyńska 180
04-464 Warszawa
ING Bank Śląski S.A.
ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice
nr konta: 18 1050 1025 1000 0090 3014 7350
z dopiskiem:
„II Rajd Pieszy Energetyków Suwalszczyzna - 2013”.
Faktury VAT przesłane zostaną tylko tym podmiotom, które będą zainteresowane, zaznaczając wystawienie faktury na KARCIE ZGŁOSZENIA i podając dokładne dane podmiotu wraz nr NIP.
W pierwszym dniu drużyna zgłasza się w miejscu zakwaterowania z otrzymanym potwierdzeniem.
Po sprawdzeniu listy uczestników następują etapy według programu.
Kierownik drużyny odpowiada za przemarsz i zgłoszenie się drużyny w komplecie na mecie każdego etapu Rajdu.
Zasad poruszania się w Parkach Narodowych, Rezerwatach Przyrody i Parkach Krajobrazowych.
Udzielania pomocy w razie nieszczęśliwego wypadku.
Stosowania się do poleceń Kierownictwa Rajdu.
w czasie trwania Rajdu, tj. od 12 maja od godz. 9.00 do 18 maja do godz. 24.00
Noclegi i dwa posiłki dziennie (śniadanie, obiadokolacja) w dniach 13-16 maja.
obiadokolacja 12.05.
Punkty do OTP.
Imprezy integracyjne.
Znaczek pamiątkowy dla każdego uczestnika.
Ognisko z atrakcjami i posiłek na imprezie zakończenia Rajdu.
Spotkanie z ciekawym człowiekiem.
Kajaki na trasie spływu.
Obsługę ratownika w trakcje spływu.
Noclegi w Starym Folwarku.
Karty wstępu do Wigierskiego Parku Narodowego i przewodnictwo w zwiedzaniu Klasztoru Wigierskiego.
Przewóz autokarem wg programu.
Koszty dodatkowego wyżywienia, podróży oraz dojazdów ponoszą uczestnicy.
Organizator i Kierownictwo Rajdu zastrzega sobie prawo:
W przypadku nie przyjęcia na Rajd z powodu braku miejsc, wpisowe podlega zwrotowi.
Zgłoszenie do 01.04.2013r o nie uczestniczeniu w rajdzie z przyczyn losowych zwrotowi podlega wpisowe
po potrąceniu opłat organizacyjnych.
Organizator nie zwraca wpisowego w przypadku nie zgłoszenia się ekipy na imprezę
i nie będą przysługiwały żadne świadczenia rajdowe.
Organizator i Kierownictwo Rajdu nie przyjmuje na siebie żadnej odpowiedzialności karnej ani cywilnej za ewentualne szkody i straty spowodowane przez uczestników Rajdu.
Rajd odbędzie się przy zgłoszeniu minimalnej grupy wszystkich uczestników 30 osób.