Federacja Sportowa "ENERGETYK" Rada Główna | Stowarzyszenie Kulturalno-Turystyczne "SEKSTANT" |
![]() |
![]() |
-Uczestnicy Rajdu wędrować będą wytyczonymi szlakami pieszymi ziemi suwalskiej
w dniach 22 - 26 września 2010 roku.
-Dla uczestników przewidziano do wyboru 10 tras rajdowych. Numery tras należy zaznaczyć na karcie zgłoszenia.
-Uroczyste zakończenia Rajdu odbędzie się w dniu 25 września 2007 roku o godz.19:00.
-W Rajdzie mogą brać udział drużyny złożone z pracowników przemysłu energetycznego, członkowie ich rodzin oraz inne osoby, które zgłoszą swój udział i spełnią warunki podane w dalszej części regulaminu.
-Kierownikiem drużyny powinien być doświadczony turysta.
-Dzieci i młodzież do lat 18 mogą uczestniczyć w Rajdzie pod opieką rodziców lub odpowiedzialnych za nie osób dorosłych.
-W związku z ograniczoną ilością miejsc na każdej trasie Kierownictwo Rajdu zastrzega sobie prawo wpisania drużyny na inną trasę niż zgłoszona lub zwrot zgłoszenia w przypadku braku miejsc.
-O przydziale wybranej trasy decydować będzie kolejność opłaconych zgłoszeń.
-Ubiór i obuwie dostosowane do turystyki pieszej oraz zmiennych warunków atmosferycznych,
-Dowód tożsamości,
-Zapas wysokokalorycznej żywności i napojów na czas przemarszu.
Każda drużyna powinna posiadać:-Apteczkę pierwszej pomocy,
-Mapę turystyczną terenu.
-Zasad poruszania się w Parkach Narodowych, Rezerwatach Przyrody i Parkach Krajobrazowych.
-Udzielania pomocy w razie nieszczęśliwego wypadku.
-Stosowania się do poleceń Kierownictwa Rajdu.
Organizator zapewnia:-Noclegi i dwa posiłki dziennie (śniadanie obiadokolacja) w dniach 22-26 września.
-Punkty do OTP.
-Imprezy integracyjne.
-Znaczek pamiątkowy dla każdego uczestnika.
-Posiłek na imprezie zakończenia Rajdu.
-Organizator ubezpiecza uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków w czasie trwania Rajdu, tj. od 22 września od godz. 9.00 do 26 września do godz. 18.00.
-Zgłoszenia drużyn na Rajd należy nadesłać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 czerwca 2010 roku na adres:
Elżbieta Mroczek
ul. Modlińska 15
03-216 Warszawa
-Zgłoszenia uczestnictwa należy dokonywać listownie (dopuszczalny skan dokumentu przesłany w formie elektronicznej) na „KARCIE ZGŁOSZENIA” załączonej do niniejszego Regulaminu.
-Zgłaszający przesyła wypełnioną dokładnie i czytelnie "KARTĘ ZGŁOSZENIA" na podany adres, umieszczając na pierwszym miejscu Kierownika drużyny.
-Do "KART ZGŁOSZENIA" musi być dołączony dowód wpłaty wpisowego (kserokopia lub kopia) za uczestnictwo w Rajdzie.
-Karta zgłoszenia powinna zawierać numer wybranej trasy oraz numer trasy zastępczej.
-Ilość uczestników w Rajdzie jest ograniczona.
-O przyjęciu na wybraną trasę decyduje kolejność opłaconych zgłoszeń.
-Do dnia 15 sierpnia 2010 roku drużyny otrzymaj potwierdzenie przyjęcia na Rajd.
-Wysokość opłaty wpisowego netto od każdego uczestnika: 435 zł
-Wpłaty dokonuje zgłaszający drużynę z zaznaczeniem jednostki organizacyjnej na konto bankowe:
Stowarzyszenie Kulturalno-Turystyczne „Sekstant”
ul.Chełmżyńska 180
04-464 Warszawa
PKO BP Oddział 12 w Warszawie
ul. Korkowa 24
04-502 Warszawa
nr. konta: 30 1020 1127 0000 1102 0080 2090
z dopiskiem:
I Rajd Pieszy Energetyków „Suwalszczyzna - 2010”
-Faktury VAT przesłane zostaną tylko tym podmiotom, które będą zainteresowane, zaznaczając wystawienie faktury na KARCIE ZGŁOSZENIA i podając dokładne dane podmiotu wraz nr NIP.
-Potwierdzenie uczestnictwa drużyny można przesłać pocztą elektroniczną na adres e-mail: elzbieta.mroczek@vattenfall.pl
-Koszty dodatkowego wyżywienia, podróży oraz dojazdów ponoszą uczestnicy,
Organizator i Kierownictwo Rajdu zastrzega sobie prawo:-Nie przyjęcia drużyny na Rajd w wypadku przekroczenia ilości zgłoszeń lub zgłoszenia po ustalonym terminie.
-Przesunięcia drużyny na trasę zastępczą lub inną.
-Wykluczenia z Rajdu członków drużyny lub drużynę za:
-W przypadku nie przyjęcia na Rajd z powodu braku miejsc, wpisowe podlega zwrotowi.
-Organizator i Kierownictwo Rajdu nie przyjmuje na siebie żadnej odpowiedzialności karnej ani cywilnej za ewentualne szkody i straty spowodowane przez uczestnik6w Rajdu.
-Interpretacja niniejszego Regulaminu oraz wszystkich spraw w nim nieujętych należy wyłącznie do Organizatora i Kierownictwa Rajdu.
-W przypadku nie zgłoszenia się drużyny lub członka drużyny na Rajd wniesione opłaty nie będą zwracane i nie będą przysługiwały żadne świadczenia rajdowe.
-W pierwszym dniu drużyna zgłasza się w miejscu zakwaterowania z otrzymanym potwierdzeniem. Po sprawdzeniu listy uczestników następuje przejście etapu według programu. Kierownik drużyny odpowiada za przemarsz i zgłoszenie się drużyny w komplecie na mecie każdego etapu Rajdu. Kierownik drużyny każdego dnia zgłasza na mecie Rajdu powrót drużyny z trasy.
TRASA I
ok. 23 kmTRASA II
ok. 14 kmTRASA III
ok. 20 kmTRASA IV
ok. 20 kmTRASA V
ok. 20 kmTRASA VI
ok. 20 kmTRASA VII
ok. 17 kmTRASA VIII
ok. 20 kmTRASA IX
ok. 20 kmTRASA X
ok. 22 km22 września 2007 (środa) | |
---|---|
09:00 - 13.00 | przyjazd uczestników i zakwaterowanie w hotelu „Hańcza” - zwiedzanie Suwałk - spotkanie w Parku przy hotelu - prezentacja drużyn |
16.00 | uroczyste otwarcie I Ogólnopolskiego Pieszego Rajdu Energetyków „SUWALSZCZYZNA-2010” |
18.00 | obiadokolacja |
19.00 | zabawa taneczna w kawiarni hotelowej |
23 września 2010 (czwartek) | |
08:00 | śniadanie |
09:00 | wyjście na trasy |
17:00 | powrót uczestników do miejsc zakwaterowania |
18:00 | obiadokolacja |
20:00 | ognisko i wspólna zabawa przy piosence biesiadnej |
24 września 2010 ( piątek ) | |
08:00 | śniadanie |
09:00 | wyjście na trasy |
17:00 | powrót uczestników do miejsc zakwaterowania |
18:00 | obiadokolacja |
20:00 | spotkanie przy grillu - opowieści 0 regionie, jego historii i tradycji - konkurs wiedzy |
25 września 2010 ( sobota) | |
08:00 | śniadanie |
09:00 | wyjście na trasy |
17:00 | powrót uczestników do miejsc zakwaterowania |
18:00 | obiadokolacja |
19:00 | uroczyste zamknięcie I Ogólnopolskiego Pieszego Rajdu Energetyków „Suwalszczyzna-2010” - zabawa taneczna |
26 września 2007 (niedziela) | |
08:00 | śniadanie |
09:00 | wyjście na trasy dla chętnych |
16:00 | powrót uczestników do miejsc zakwaterowania wyjazd uczestników. |